محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

فقط 2 ماه تا 2 سالگیت

1393/4/5 19:01
نویسنده : نی نی های قدیم
740 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری عزیزم

مامانی من و ببخش

این روزها اصلا دل و دماغ اومدن به نت و گذاشتن مطلب و ندارم

عزیز دلم اگر بخوام از حال و احوالت بگم چیزی نمیتونم بگم جز اینکه آقا شدی ماشالا

البته برای خودت شیطنت هایی هم داری ولی خوب بچه که بدون شیطنت نمیشه

میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیگه کاملا جمله میگی / خواسته هات و بیان میکنی/ بعضی شعرهارو یک بیت من میخونم یک بیت شما

خلاصه میگم که برای خودت آقایی شدی

2 روز مونده به ماه رمضان

این سومین رمضان هست که ما شما رو داریم

انشالا خدا به برکت ماه رمضان نگهدارت باشه

عزیزم

2 تا عکس برات میگذارم یکیش مشغول تماشای تلویزیونی

اون یکی هم یک روز رفته بودیم گردش که شما خیلی گرمت شد

توی راه برگشت گریه میکردی و بهونه مگرفتی تا لباست و در بیارم


پسندها (4)

نظرات (2)

بابابزرگ محمدپارسا
6 تیر 93 19:11
سلام عزیز دلم یادت باشه هنوزم درست و حسابی نه بهم بوس میدی و بدتر از اون نمیذاری بوست کنم اما شیطون دوست داشتنی اینروزا از دور میدوی میای بغلم که من خیلی خوشحال میشم. یه چیزی بگم؟ هم دلت میخاد بندازمت بالا هم شروع به رفتن بالا میکنی یه ذره میترسی و منو میگیری .موندی چکار کنی بری بالا یا نه
نی نی های قدیم
پاسخ
سلام باباجون شما ببخشید انشالا ۱ روز هم قشنگ میبوستتون هم میذاره بوسش کنید
آجی محمدمهدی
21 تیر 93 12:32