محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

شیرین زبونی های تو

1393/6/26 14:00
نویسنده : نی نی های قدیم
1,787 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد تا سلام به پسر گل مامان و بابا

الان دقیقا ۲ سال و ۲۴ روزت هست و دیگه برای خودت مردی شدی

هر کاری ماشالا ازت بر میاد و کاری نیست که کم بیاری و انجامش ندی

صحبت کردنت هم که به قول باباجون

یکدفعه هر چی بلد بودی به زبون آوردی

وقتی بهت میگم محمدپارسا بشین میگی بشینتم (یعنی نشستم)

هرچیز جالبی که میبینی به ما نشون میدی و با ذوق میگی میبینییییی و

تا از ما جواب نگیری ول کن ماجرا نیستی

دیگه قشنگ برای خودت شعر هارو زمزمه میکنی

سوره توحید هم کم و بیش بلدی و کمی من میخونم و باقی اش و شما 

وقتی اذان میگن بهمون میگی نمااااز   نماااااز  پاشو نماز بیخووون

از ۱ تا ۱۰ و با کمک بلدی بشماری

حیوانات و رنگها و وسایل و بلدی و کارتها رو کاملا بلدی جواب بدی

وقتی میخوای نماز بخونی دستات و به علامت تکبیر میذاری

روی گوشت و میگی

الا و ادبر بعدش میگی اومینی به به

(الله اکبر خمینی رهبر که فکر کنم از سرود قبل از اخبار شنیدی)

 یکی دیگه از شیرین زبونیهات این بود که

 خونه مامان جون اینا بودیم که باباجون برای شما

 کلی کتاب آوردن اومدی به من گفتی

 مامان بیبین کتابه

 گفتم آفرین کی بهت داد

گفتی باباجون خریده

گفتم خریده؟کی؟

شما گفتی امبوز (امروز)

 یا مثلا وقتی ازت میپرسیم

محمدپارسا کجایی

میگی اینجاستم

و خلاصه خیلی کار و حرف دیگه که الان یادم نیست

البته خیلی از اینها هم که برات نوشتم خیلی وقته که قادر به انجامش هستی

ولی خوب من تنبل بودم و نتونستم بیام یادداشت کنم

اگر بخوام از شیطنتت هم بگم واقعا کم آوردم خیلی ماشالا شیطون شدی 

امیدوارم همیشه موفق و سالم و سرحال باشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوچولو
31 شهریور 93 17:12
آخییییییییییییییییی نازی چقدر زود بزرگ شدی به مامانت بگو برات اسفند دود کنه
بانو
14 مهر 93 16:49
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان جون
21 آبان 93 12:17
لینکت کردم پارسا کوچولو... قربونت بشم من
نی نی های قدیم
پاسخ
ممنون عزیزم