محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

عید امسال و سیزده بدر

1393/1/30 17:43
نویسنده : نی نی های قدیم
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گل

مامانی ببخشید یک ماه از سال جدید میگذره و من تازه امروز وقت کردم وبلاگت و آپدیت کنم

همونطور که توی پست قبل گفتم امسال روی هم رفته سال خوبی رو آغاز کردیم

البته جدا از بیماری من و شما توی عید

کلی مهمونی رفتیم و شما شیرین زبونی کردی

روز سیزده بدر هم با مامان جون و باباجون و خاله جون کوچیکه

و خاله جون بزرگه و شوهر خاله جون

رفتیم بیرون و شما کلی بازی کردی

شما داشتی با توپت بازی میکردی که نگاهت به توپ یه آقا پسر افتاد

و خلاصه کلی رفتی خودت و پیششون لوس کردی و اونا هم توپشون و دادن به شما

اونجا یه خانومی حلوا درست کرده بود و تعارف کرد

و شما دولوپی حلوا رو خوردی باور نداری عکس و نگاه کن

توی پارک چند تا سنگ هم روی هم بود که شما بد جوری دوست داشتی دائم

از اونا بالا بری

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان کوچولو
31 فروردین 93 14:07
آخی خدا چه خوشمزه داره میخوره نوش جونش
نی نی های قدیم
پاسخ
ممنون