محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

دختر یا پسر

1392/6/10 14:20
نویسنده : نی نی های قدیم
1,350 بازدید
اشتراک گذاری

محمدپارسا فرزند اول ماست و خوب مسلمه که باید براش سیسمونی تهیه میکردیم.حالا دخترونه یا پسرونهسوال

خرید سیسمونی دخترونه یا پسرونه بسته به

جنس فرزند و جواب سونوگرافی داره

ما اولین مرتبه در 19 هفتگی رفتیم سونو گرافی و دکتر به ما نوید یک دختر

سالم و ناز و مامانی را داد هم من هم بابا خیلی خوشحال شدیم قلب

بعد از اینکه فهمیدیم نی نی خوشگلمون دختره با

مامان جون محمد پارسا شروع به خرید سیسمونی کردیم

(جا داره همینجا از مامان جون تشکر کنم چون خیلی زحمت کشید و چیزی کم نگذاشت ماچ )

خلاصه تقریبا تمام سیسمونی خریده شد و

ما شروع به چیدن آن در 7.5 ماهگی کردیم که برای مرتبه دوم رفتیم سونو

و بابای محمد پارسا از دکتر پرسید جنسیت نی نی ما کماکان دختره ؟متفکر

دکتر هم یه نگاهی کرد و گفت فرزندتون پسره آقا تعجب

در اون لحظه ما تعجب دکتر بازنده

خلاصه که دوباره روز از نو روزی از نو با مامان جون محمد پارسا

رفتیم خرید و وسایل پسرونه خریدیممژه

راستی پسر گلم در مورد اسمت هم همینطور بود

ما تا وقتیکه فکر میکردیم شما دختری

کلی اسمهای دخترونه برات انتخاب کرده بودیم

چند بار بابایی قرآن باز کرد و سوره یوسف اومد و به من میگفت

من فکر کنم بچمون پسره که اینقدر سوره یوسف میاد

یک بارم خاله جوون کوچیکه برات خواب دیده بود که وقتی تعبیر کردیم

آقای طباطبایی گفتن بچه پسره خاله جون گفت نه سونوگرافی گفته دختره

ایشون هم اصرار داشتن که نه بچه پسره

تا اینکه شب قبل سونو گرافی من خواب دیدم

توی یک باغ سرسبز نشستم و دارم دعا میخونم که یکباره

دو نفر آدم نورانی اومدن من به احترامشون از جا بلند شدم


اونها یه نوزاد به من دادن و گفتن این بچه ی تو هست

من نگاه کردم دیدم بچه پسره گفتم نه این بچه من نیست

بچه من دختره

اونها به من لبخندی زدن و گفتن اسمش و محمد بگذار

خلاصه ما هم فرداش رفتیم سونو گرافی و آقای دکتر گفتن که شما پسری


بابا دوست داشت اسمت پارسا باشه 

من هم بخاطر خواب میگفتم محمد بگذاریم

و قرار بر محمد پارسا شد

امیدوارم از اسمت راضی باشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ناشناس
14 بهمن 91 22:03
چقدر سخت منم همینطور شدم البته 5 ماهگی فهمیدیم بچه دختره خدا حفظ کنه همه ی بچه های ایران زمین را
مامان آیدین
6 خرداد 93 17:48
خیلی جالب بود خدارو شکر کوچولوتون سلامته.
نی نی های قدیم
پاسخ
ممنون گلم