محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

خواب یا بازی

1392/5/13 11:36
نویسنده : نی نی های قدیم
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

درست 20 روز دیگه تا یکسالگی ات باقی مانده

خیلی خوشحالم از اینکه خداوند همچین نعمت خوبی را بهمون عطا کرده

این روزا کارات خیلی خوشمزه شده مثلا اینکه دیشب موقع خواب

داشتی با سی دی هات بازی میکردی

هم خوابت میومد هم دوست داشتی بازی و ادامه بدی

برای همین سی دی هاتو گذاشتی بالای سرت و

سرتو گذاشتی روی بالش و خوابیدی دوباره چند دقیقه بعد

بلند شدی سی دی هاتو گذاشتی زیر بالش و

باز هم خوابیدی خلاصه که برنامه ای داشتی برای خودت


حدود نیم ساعت داشتی کلنجار میرفتی که

سی دی هاتو چکار کنی

البته چون نزدیکای سحر بود من نتونستم از این کارات عکسی تهیه کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مهناز مامان ترلان کوچولو
13 مرداد 92 21:48
عزیزم نی نی تون خیلی باهوشه که سی دی ها رو زیر بالش میذاره اصلا هم راه رفتن و حرف زدنش دیر نیس نگران نباش مامانی راستی به وب منم سری بزنین


مرسی چشم حتما
ریحانه(مامان پارسا)
14 مرداد 92 11:07
عسیســـــــــــــــــــــــــــــــــــم


مهناز مامان ترلان کوچولو
14 مرداد 92 15:48
عزیزم من به یه نی نی دیگه رای داده بودم اما با گوشی عموی ترلان به محمد پارسا جونم رای دادم


مرسی گلم
زهره مامانی مرسانا
14 مرداد 92 18:35



حزب الله یزد
14 مرداد 92 19:38
سلام*
ما رای دادیم*



لطف کردید
ریحانه(مامان پارسا)
15 مرداد 92 9:02



آجی محمدمهدی
15 مرداد 92 11:33
نه عزیزم برای شرکت دادن محمدپارساجون درمسابقه دیرنیست.ماهی روهروقت ازآب بگیری،تازه است.مارای خودمون رودادیم.امیدوارم برنده بشی عزیزم.اگه پیش ماهم(محمدمهدی عشق خواهراش)بیاین،یه دنیا ممنونتون میشم.


ممنون از دلگرمیتون


مامان جون
15 مرداد 92 11:34
برایت هزاران هزار آرزوهای خوب دارم ولی آرزو قشنگم اینه که توراهمیشه سالم وخندان ببینم ودعای همیشگیم عاقبت بخیریت هست-مامانی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم


من هم شما رو دوست دارم مامان جونی خووووووووووووبم
hosein ostad
15 مرداد 92 18:12
امیدوارام زیر سایه پدر و مادر محترمش همیشه سالم و سرحال باشه


ممنون از دعاتون


دلارام
16 مرداد 92 0:52
سلام ممنون که به وبلاگم سرزدین.
خیلی پسر کوچولوی خوشگلی دارین امیدوارم زیر سایه شما سالم و با تقوا بزرگ بشه.


مرسی از دعای قشنگتون
فاطيما عشق فرهاد
16 مرداد 92 1:18
سلام.طاعات و عباداتتون قبول حق.
خدا پارسا جون رو واستون حفظ كنه.
به اون شماره كه داديد پيامك زدم ايشالله برنده ميشيد.
راستي اميدوارم يه استقلالي تير بشه


مرسی گلم
دل نازک
16 مرداد 92 1:59
سلام محمد پارسا من بهت رای دادم عسیزم
بادوتا گوشی


لطف کردید
رها
16 مرداد 92 2:37
عسیسم من عاشق بچه هام اگه دستم بهش میرسید یه عالمه میبوسیدمش


ممنون لطف دارید
ف ز سرگرمي توپ
16 مرداد 92 9:07
سلام خدا نگهدارش باشه .
ماشالله به شما


مرسیی
علی
16 مرداد 92 12:37
سلام دوست من وب خوبی داری ومیتونی از این خوبتر هم بشه من یه وب دارم پر از شکلک ها متنوع وناز اگه دوست داشتی بیاهم سر بزن ونظرتونو بگو دربارش هم اگه دوست داشتین تبادل لینکم میکنیم


ممنون لینک شدید
مامان بابای الیسا
16 مرداد 92 13:10
وای دیگه چیزی به تولدت نمونده عزیزم پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم عزیزم


مرسی عزیزم ممنون که به یادمون بودید
رسا
16 مرداد 92 15:30
سلام .
امیدوارم که درسایه ی حق ،
سالم ، سعادتمند و خوشحال باشید و بمانید .

" بامهر - رسا "




ممنون
✘NaFaS✘
16 مرداد 92 15:40
سلام نی نی های قدیم خیلی خیلی از وبلاگتون خوشم اومد لینکتونو تو وبلاگم گذاشتم موفق باشید


ممنون از لطفتون