محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

محمدپارسا و ماشین

1392/5/17 18:31
نویسنده : نی نی های قدیم
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

ماه رمضان امسال هم گذشت و عید فطر فرا رسید

اما عید فطر امسال زیباتر و با شکوه تر از عید هرسال است

چرا که خداوند یکی از فرشتگانش را به من بخشیده

عزیز دلم شما تازگی ها عاشق ماشین هات شدی 

و دائم باهاشون بازی میکنی و صدای ماشین در میاری

اییییممممممممم ایییییییییمممممممممم امممممممممممم امممممممممممم

من نمیدونستم که اینقدر عاشقشون هستیکه

دوست نداری لحظه ای ازت دور باشن

امروز که ا زخواب بلند شدی یکراست رفتی سراغ ماشینهات

و شروع به بازی کردی


نزدیکای ظهر با هم رفتیم خونه مامان جونی

و شما هنوز ماشینهات توی دستای کوچولوت بودن

حتی وقتی من میخواستم ازت بگیرمشون نذاشتی و اونهارو سفت تر گرفتی

خلاصه که تا ساعت 6 عصر اونجا بودیم و

شما دائم بازی میکردی و همچنان ماشینها در دستانت

حتی وقتی توی دستت بودن چهاردست و پا میرفتی ،

چیزی و به زور برمیداشتی، خوراکی خوردی و ...


وقتی اومدیم خونه شما خوابت میومد و من خوابوندم

در حین خوابیدن هم میخواستم ازت ماشینها رو بگیرم که نذاشتی

و من صبر کردم شما لالا کنی بعد از دستات در بیارمشون

خوشحالم که اینقدر اسباب بازیهاتو دوست داری

و باهاشون احساس رضایت بهت دست میده


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

میثم-با یاد خدا دلها آرام میگیرد
17 مرداد 92 19:46
سلام آبجی بیا وبم کاری بود که از دستم بر اومد
ماشاالله بهش


ممنو لطف کردید
آیدا
17 مرداد 92 23:57
همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم…

چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه…

خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم

ولی بازم احساس می کنم نتونستم…

یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟؟؟



______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•?.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯)
(¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶


عید سعید "فطـــــر" مبارک



عید بر شما هم مبارک
مامان پارسا و پوریا
18 مرداد 92 0:03
جـــــــــــــــونم چقدر نـــــــــــاز خوابیده


ممنون گلم
سمانه
18 مرداد 92 0:06
سلام.مرسی که سرزدین.حتما حتمابه محمدپارساجووووووون رای میدم.ایشالله همیشه زنده وشاددرکنارفرزندتون باشید..


ممنون عزیزم
دختر عموی مامانی
18 مرداد 92 1:09
الهی.. چه خوابیه! این بچه که با سی دی و ماشین می خوابه، فکر کنم مخترعی، مکتشفی چیزی بشه ها!


سلام آره احتمالا انشالا اختراعات واکتشافاتی در جهت علم و پیشرفت داشته باشه
حسین
18 مرداد 92 2:31
دلم میخواد فردا که اومدم اینجا ببینم محمد پارسا اول شده ....
چه ناز و آروم گرفته خوابیده طفلکی ....
مامان باباش یادتون نره از طرف من 2تا بوس آب دار بهش بدیداااا....
شب خوش و التماس عاجزانه ی دعا از همه ....
مخصوصا شما محمد پارسای گل و گلاب .... میگن بچه ها دعاشون زدتر براورده میشه پس برام دعا کنیااااا باشه عمو جون؟قوربونت برم عمویییییی.... خدایا ......


ممنون انشالا که همینطور باشه
سجاد
18 مرداد 92 13:04
عید سعید فطر بر شما و خانواده ی عزیزتان مبارک


عید بر شما هم مبارک
خنده
18 مرداد 92 13:17
سلام خوشحال شدم ازحضورتون.
اسمس کردم خیالتون راحت


ممنون
ویانا
18 مرداد 92 13:20
سلام


علیک سلام
yaser
18 مرداد 92 13:28
من كه بهش راي دادم
خدا حفظش كنه
شاد باشيد


مرسی از لطفتون
م
18 مرداد 92 13:56
ارسال كردم


ممنون
شاعر کوچک
18 مرداد 92 13:57
سلام عید فطر بر شما مبارک .
وبلاگتون خیلی جالبه
بازم سر می زنم.


ممنون لطف دارید تشریف بیارید
دختری که خدا دوستش داره
18 مرداد 92 15:35
سلام
انشالا محمد پارسای تو هم برنده شه
دلت شاد شه
انشلا خدا به همه بچه بده


انشالا
somaye
18 مرداد 92 17:23
سلام الان من دقيقا چ كنم ....
؟!!؟!!
عايا !
خخخخخخخخخخ
كمك
توضيح بدين...


هیچی گلم دوست داشتی رای بده
arusemorde
18 مرداد 92 17:28
salam...elahi bbin chjor khabide...
ishalla k tu mosabghe barande mishe



ممنون
الف
19 مرداد 92 1:18
خدا حفظش کنه


ممنون
sama
19 مرداد 92 11:49
سلام
ممنون از حضورتون ببخشید، دیروز دیر اومدم وقت مسابقه تمام شده بود.
آقا محمدپارسا هم خیلی نازه ها خدا نگرش داره براتون


ممنون گلم