محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

هلوخوردن به سبک محمد پارسا

1392/6/29 21:00
نویسنده : نی نی های قدیم
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

قلب پسر عزیزتر از جونم قلب

امروز عصر مامان جونی و خاله جون اومده بودن خونمون مژه

وقتی میوه آوردم برای شما 1تکه از یک هلوی بزرگ و دادم دستت یول

با اکراه گرفتی وقتی دیدی که هلوی داخل ظرف از هلوی توی دست شما بزرگتره

داد و فریاد که من هلوی بزرگ و میخوام گریه

من هم بهت هلوی داخل ظرف و دادم

خلاصه که انگار دنیا و بهت دادن هورا

 

ببین اینجا چه لبخندی زدی...

اینجا هم انگار از بزرگی هلو متعجبی !!!!!

توروخدا نگاه کن... این چه وضع خوردنه آخه پسر؟؟؟؟؟؟

احتمالا پی به بزرگ بودن لقمه ات بردی و داری از دهانت خارجش میکنی!!!

این چه وضعییییییییییییییییییه ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله جوووون
29 شهریور 92 22:27
لب و لوچه رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آره میبینی
بابا بزرگ
30 شهریور 92 11:11
محمد پارسا جون هلوتو بده من بخورم ، منم عوضش بوست میکنم
آخه میوه ی از خودش بزرگ تر چرا بهش میدید؟


خوب بچه هوس کرده بود دیگه
آجی محمدمهدی
31 شهریور 92 13:32
چقدرنازهلومیخوری عزیزم.


مرسی گلم
خاله ی آریسا
1 مهر 92 9:06
چه با ولع میخوری عزیزم دلم خواست



ممنون گلم آخی اگه میدونستم عکسشو نمیذاشتم
خاله محمدپارسا
2 مهر 92 0:44
ای جان خاله فدات شه...چ قشنگ و تمییز میوه میخوری


ممنون خاله جون خدا نکنه