محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

دومین بهار زندگیت مبارک

1393/1/1 0:42
نویسنده : نی نی های قدیم
641 بازدید
اشتراک گذاری

 

سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.

برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند

و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من…تو…ما…

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم

حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

و دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند

نه آن گونه که می خواهم باشند

پسرک دلبندمان محمد پارسای عزیز تر از جان

دومین نوروز و بهار زندگیت بر تو صد ها هزار مرتبه مبارک باد



 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابابزرگ
1 فروردین 93 8:11
فقط تبلد، فقط اونم با شکل گفتنش، فقط
مامان آریام
7 فروردین 93 12:45
عزیزم سال نو مبارک بهترینها رو در سال جدید براتون آرزو میکنم تمام روزهای سالتون پر از شادی و سلامتی و خوشی باشه
نی نی های قدیم
پاسخ
ممنون گلم همچنین برای شما
خاله جووووووون
15 فروردین 93 13:25
عزیزه من ایشالا سالی خوب برات باشه
نی نی های قدیم
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان نگار
20 فروردین 93 11:56
عزیــــــــــــــــــــــــــــزم ماشاا.. چقدر بزرگ شده خیلی وقت بود ندیده بودمش مامانش جشن فـــرخنده فـــرودیـن است / روز بازار گـــل و نسرین است . . . نوروز فرخنده باد . . . عزیزم منم به روزم. منتظرتم
نی نی های قدیم
پاسخ
ممنون گلم
پارسا
21 فروردین 93 16:37
سلام محمد پارسا جون وب قشنگی داری ممنون می شم به وب اقا پارسای ماهم سر بزنی
نی نی های قدیم
پاسخ
سلام با کمال میل
سجاد
27 تیر 93 1:18
سلام . پیشاپیش شهادت امیر مومنان را تسلیت عرض می کنم . با پست های ویژه ماه رمضان آپم ... منتظر حضور گرم شما هستم .