محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

روز پدر مبارک

1392/5/2 1:54
نویسنده : نی نی های قدیم
1,071 بازدید
اشتراک گذاری


پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم

و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم

كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم.

پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم.

  

ولادت امام علی (ع) و روز پدر و روز مرد را

به تمام پدر های مهربون دنیا

به خصوص پدر نازنین خودم تبریک میگم

همچنین به همسرم که امسال اولین سالیست

که طعم پدر شدن را میچشد

روزتان مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان نیکا
4 خرداد 92 9:55
میلاد حضرت علی رو بهت تبریک میگم محمد پارسا جون، تو هم یه روز بابا میشی، پس روز پدر رو هم علاوه بر پدرت به خودت هم پیشاپیش تبریک میگم، مرد کوچولو


سلامت باشید این عید بر شما هم مبارک
مامان نیکا
4 خرداد 92 9:56
راستی نه ماهگیت هم مبارک باشه(لینکت کردم عزیزم)


مرسی گلم
مامان ستیانفس
4 خرداد 92 11:03
عزیزم روز تو و بابایی مبارک باد


ممنون
بابا
4 خرداد 92 12:40
ممنون بابا جان، سالم باشی و تندرست، ایشالله پدر شدن محمد پارسا


سلامت باشید بابا جان انشالا همچین روزی هم میرسه
خاله جووون
4 خرداد 92 13:07
روز مرد بر مرد ما {محمدپارسای گلمون}مبارک


مرسی خاله جوون

شقایق
4 خرداد 92 15:41
خوشکله خاله شقایق روزت مبارک فسقلی ناز


مرسی خاله جوون
☆ یاسمین ☆
4 خرداد 92 20:00
روز مرد بر همسر و پدر گرامیتان مبارک


ممنون عزیزم
فرشته ام "امیرحسین"
5 خرداد 92 20:59
سلام ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر زدین.روز مرد رو به محمد پارسا جون هم تبریک میگم
مامان یلدا و سروش
6 خرداد 92 13:19
خدا حفظش کنه این فرشته پاکتون رو. خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


مرسی ممنونم عزیزم
مامان مانی مسافر کوچولو
6 خرداد 92 19:11
روز مردان کوچک مبارک


ممنون عزیزم
مامانی ریحان جونی
7 خرداد 92 9:39
سلام گل پسرم خوبی،، محمد پارسا عزیزمی بووووووووس



سلام مامانی خوب هستین،، ممنون که تشریف آوردین،

خواهش میکنم عزیزم


سويل
7 خرداد 92 13:00
شما 14 نظر را برنده شديدهوووووووووووووووووووووووووووووووووووو
وووووووووووووووررااااااوووووووووووووووووو
وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو



مرسی گلم


مامان فاطمه
7 خرداد 92 16:22
مامان ماني جون
8 خرداد 92 10:19
ممنونم عزيزم واسه مهربونيت
مامی محمدمهدی
8 خرداد 92 15:14



مامان مهراد
8 خرداد 92 23:46
ممنون بخاطر تبریک تولد و اینکه پیشم اومدید


خواهش میکنم گلم
مامان ساره وثنا
9 خرداد 92 0:43
روزت مبارک قند عسلبه تو ومامانی وبابایی خوش بگذره


ممنون
مامان مهدیس جون
27 خرداد 92 15:36
سلام.مامان محمد پارسای عزیز.ممنون از تیریکت خیلی خوشحالم کردی.من شما رو لینک کردم خوشحال میشم که شما و دوستاتون هم مارو لینک کنید.پارسای نازت رو ببوس.

ممنون گلم با کمال افتخار لینک شدید شما هم دختر نازتونو ببوسید