محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

هورررررررررررررررررررررراا........... بالاخره راه افتادی

1392/7/23 19:39
نویسنده : نی نی های قدیم
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

قلب جیگرکم الهی فدات بشم من قلب

بالاخره در تاریخ 17 مهر 92 یعنی در سن 13 ماه و 15 روزگی راه افتادی

هوراهوراهوراهوراهورا

گلم خیلی خوشحالم از این بابت مژه

راستی دیشب یه اتفاق جالب دیگه هم افتاد

من داشتم جومونگ میدیدم که شما راه افتادی و کلی ذوق کردیم

بعد که توی بغلم اومدی بهت گفتم جومونگ

شما هم گفتی جووووووووووووووووووووووم تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

آجی محمدمهدی
19 مهر 92 20:30
عزیزم.راه افتادنت مبارک.


ممنون گلم
مامان حوریه
20 مهر 92 15:58
محمد پارسا جون راه افتادنو شروع خرابکاریات مبارک عزیزم


ممنون گلم
زهره مامانی مرسانا
20 مهر 92 19:50
مبارکه مبارکه دیگه میتونی
خوب همه خونه رو بازرسی کنی خوشکل من


ممنون گلم ولی قبل راه افتادن هم همینکارو میکرد
باباب بزرگ
22 مهر 92 22:50
مبارکه انشاالله.


ممنون باباجونی
نى نى عسلك
26 مهر 92 17:08
مبارك باشه راه افتادنت قندعسل!
هميشه قدمهات استوار و مطمئن .و خداوند در پناهت .



ممنون عزیزم از دعای زیباتون