محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

راه افتادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1392/7/17 0:14
نویسنده : نی نی های قدیم
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک گلم

دو سه روزی هست که خیلی بهتر شدی هم زخم دستت 

هم اینکه اذیتهات کمتر شده البته شایدم صبر من زیاد شده زبان

امروز که 16 مهر بود من و شما خونه تنها بودیم 

داشتم شامتو آماده میکردم شما کنار ظرفشویی بودی

گفتم محمدپارسا بیا اینجا در کمال ناباوری دیدم

از کنار کابینت ظرفشویی تا یخچال 8-7 قدم برداشتی اومدی

تعجب کمی ایستادی بعد هم نشستی تعجب

اینکه میگم در کمال ناباوری واقعا راست میگم از تعجب زبونم بند اومده بود ساکت

کلی ذوق کردم و قربون صدقه ات رفتم بغل

وای خدایا یعنی میشه که به همین زودیها راه رفتن تورو ببینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خیال باطلخیال باطلخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابا بزرگ
17 مهر 92 11:35
قول میدم 9 روز دیگه کاملا راه میفته ، حالا ببین


خدا کنه انشالا که همینطور باشه
مامان مانی
18 مهر 92 12:18
اخی نازییییییییییییییییی راه هم میره بدو بدو هم میکنه به زودی


انشالا