محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

بازی

1392/11/25 13:31
نویسنده : نی نی های قدیم
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محمد پارسای گلم

صدای خنده ی تو قشنگ ترین صدا برای من توی این دنیا است

امیدوارم مامانی همیشه لبت به خنده باز بشه و خنده از روی لبهای نازت جدا نشه

انشالا که هیچوقت غمگین نباشی و غم توی دلت و نگیره حتی بغض هم نکنی

که اون موقع که تو بغض داری انگار دنیا روی سرم خراب شده گریه

ماچ دوست دارم مامانی ماچ

و اینهم خنده از ته دل که تبدیل به جیغ شد


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فاطمه .......آقا محمد پارسا فسقل دوست داشتني
25 بهمن 92 15:03
نوه دايي! اين همه هيجانو نيگر دار براي تمام شهر آورد هايي كه بايد پرسپوليس سرور رو تشويق كني . محمد پارسا جون من الان شما را يه پرسپوليسي تمام عيار مي نامم تموم شد رفت پي كارش شما هم ديگه نمي توني كاريش بكني . زوريه زوري
نی نی های قدیم
پاسخ
ممنون دختر عمه ی مامانی! من همیشه طرفدار ایرانم
محمد پارسا .......فسقل دوست داشتني پرسپوليسي
25 بهمن 92 19:36
محمد پارسا ي پرسپوليسي .هماهنگي اواي حروف پارسا و پرسپوليسو داشته باش.ايننننننننننننه مامان خانمي
دخترعموی مامانی
26 بهمن 92 20:57
آخجون جیغ دوست دارم. جیغ بکش پسرم. چند وقت بود آروم شده بودی ناراحت بودم.
نی نی های قدیم
پاسخ
خدا را برای داشتن چنین دختر عمویی شکر گذارم عزیزم که اینقدر منو دوست دارید