محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

روز مادر و روز زن مبارک

1393/1/30 18:11
نویسنده : نی نی های قدیم
652 بازدید
اشتراک گذاری

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان

می آورد.

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ،

مادر! ای الهه مهر.

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

 مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم

 این روز بزرگ و فرخنده را به تمامی مادران و زنان

به خصوص مادر عزیزم تبریک میگم

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

ماچماچ ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 


 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مهدیه
30 فروردین 93 19:55
سلام عزیزم دوقلوهای من ساراوثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وبلاگ ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
آجی محمدمهدی
31 فروردین 93 16:02
سلام خاله ای روزتون مبارک.
نی نی های قدیم
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
نی نی عسلک
31 فروردین 93 20:09
روزتون مبارک.
نی نی های قدیم
پاسخ
ممنون به هم چنین
بابا بزرگ
2 اردیبهشت 93 18:59
جوراب برا روز پدر از الان کنار بذار