محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

مهربون من

1392/5/22 11:26
نویسنده : نی نی های قدیم
300 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خوبی پسر گلم دیگه داری آقا میشی

اینقدر دل کوچیک و مهربونی داری که خدا میدونه

2شب قبل داشتیم باهم بازی میکردیم  که یکدفعه

سر مبارک جنابعالی کوبیده شد بر صورت من

خیلی اذیت شدم اولش دستامو گرفتم جلوی صورتم  facepalm اسمایلی

و اصلا حواسم به شما نبود

که متوجه شدم صدات قطع شده و داری منو میبینی

بعد هم اومدی و دستای منو از صورتم برداشتی

و دستای پر مهر تو کشیدی روی صورتم و خندیدی

الهی مامان فدای مهربونیت بشه مهربون من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آجی محمدمهدی
22 مرداد 92 12:55
الهی من قربون اون دل مهربونت وکوچولوت برم.


ممنون عزیزم
بابابزرگ
22 مرداد 92 17:36
قبلا که گفتم مهربونیش به خودم رفته، هنوز شک داری ؟


سلام من که چیزی نگفتم بر منکرش لعنت
دختر عموی مامانی
22 مرداد 92 20:36
ای خدا. چقدر مهربون! چه لحظه های قشنگی. خدا شما رو برای هم حفظ کنه ایشالا.

من که خیلی خوشحال میشم از این کوچولوی خوشگل خوشمزه عکس یگیرم. هروقت دوست داشتی بگو میام حتما.


ممنون از لطفت عزیزم چشم حتما مزاحمتون میشم