محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

مسابقه نی نی شکمو

1392/5/20 15:41
نویسنده : نی نی های قدیم
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیز من

مامانی شما امسال توی اولین مسابقه زندگیت شرکت کردی

مسابقه ای که مامان باباها از لحظه غذا خوردن نی نی هاشون

عکس انداخته بودن و باید رای جمع میکردن

       این عکس در سحرگاه اولین روز ماه رمضان از شما گرفته شد

متاسفانه یا خوشبختانه ما نتونستیم جزء نفرات برتر باشیم

تا عکس شما رو توی مجله چاپ کنن

هر چند ما برای کسب این رتبه خیلی تلاش کردیم

بیشتر این رای ها رو باباجون(پدر مامان)تونستن برات جمع کنن

من هم بیکار نبودم و خیلی تلاش کردم

ولی خوب مامان جون قسمت نبود 

 این و هم بگم که شما برای ما و خانواده همیشه اول بودی و هستی

عزیزکم امیدوارم در مسابقات مهمتر زندگیت پیروز و موفق باشی Happy Smileys

و بتونی ازشون سربلند بیرون بیای

البته این و هم اضافه کنم که با این وقت کمی که داشتیم

(آخه ما 20 تیر ثبت نام کردیم )

بازم خوب رای آوردی

( 311 رای درسته به نسبت نفرات برتر کمه ولی به خودی خود کم نیست)

رتبه های شما 54  بعد 87  بعد 101 و دوباره 54

و در آخر 40  از تعداد 753 شرکت کننده

به قول یک دوست نیمه پر لیوان را باید دید

اینکه توی عزیز دل تونستی از 710 نفر سبقت بگیری 

و رتبه 40 و کسب کنی


همینجا از تمام کسانی که بهت رای دادن و برات تبلیغ کردن

  تشکر میکنم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بابابزرگ
19 مرداد 92 10:47
پسر گلم، همونطور که همه نوه ها برا پدر بزرگاشون اولن ، تو هم برا من همیشه اولی، هر چند تا میای بغلم شروع میکنی به زدن من، اما بازم اولی عزیزم
یه ذره بزرگتر شو تا جبران کنم عزیرم
منم از همه کسایی که به محمد پارسای ما رای دادن ممنونم و برای همه نی نی ها آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری دارم. یه بوس برا همشون

ممنون پدر عزیزم راستی شام تشریف بیارید
بابابزرگ
19 مرداد 92 11:48
تبریک به نفراتی که بیشترین ارا رو کسب کردن ، هم به خودشون هم پدر و مادراشون، همینطور به پدر بزرگاشون که منتظر بودن ارا نوه ی گلشون رو ببینن و تبریک به نوه گل خودم ، جیگر بابا بزرگش

ممنون باباجونی خوبم
حسین
19 مرداد 92 12:09
سلام .... از وقتی با وب شما آشنا شدم هر وقت میام سر کامپیوترم حتما باید بهتون سر بزنم ...خخخخخ ........ من که خیلی به محمد پارسا علاقه مند شدم ...... خدا براتون حفظش کنه...
التماس دعا.


شما لطف دارید
سها
19 مرداد 92 17:17
سلام ببخشید من امروز کامنتتون رو دیدم خیلی دوست داشتم رای بدم حیف شد که نتونستم.


ممنون از اینکه به ما سر زدید
صبا
19 مرداد 92 19:47
سلام !

من برای تولد خاله ام یک وبلاگ درست کردم ،

ممنون می شوم اگر شما هم بیای تولدش رو تبریک بگی.

و اگر پیشنهادی داشتی دریغ نفرمایی.


چشم حتما
میثم-با یاد خدا دلها آرام میگیرد
20 مرداد 92 12:19
•بچه ها همه شیرینن، نسبت به تبلیغات رای میارن
نیمه ی پر رو ببینید که 710 نفر جلو زده
انشاالله آمین


مرسی بله همینطوره که شما میفرمایید
خاله ی آریسا
20 مرداد 92 13:38
عزیزم ایشالله که همیشه تو زندگیت موفق و سربلند باشی


ممنون گلم
milaD
20 مرداد 92 15:31
خــــــــــــدای من !




نه آن قدر پاکم که کمکــــم کنی و نه آن قدر بدم که رهـــایم کنی …



میــــــــان این دو گمم !



هم خــــود را و هم تــــــو را آزار میدهم …



هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنـــــــــی باشم که تو خواستی و



هــــــرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهـــــــایم کنی …



آنقدر بــی تو تنهــــــا هستم که بی تو یعنی “هیــــچ” یعنی “پـــــوچ” !



خـــــــــدایا هیــــــــچ وقت رهـــایم نکن…


خیلی قشنگ بود
دختر عموی مامانی
20 مرداد 92 18:43
خیلی خوبه رتبه محمد پارسا. آفرین.
شما مطمئن باش هر کی این عکسو میدید عاشقش میشد با اون هندونه خوردنش! اون 40 تا رای هم ندیدن وگرنه رای میدادن. این عکسه رو قابش کنید بزنید به دیوار خیلی خوشمزه س!


ممنون گلم شما تشریف بیارد منزل ما عکس های خیلی قشنگ مثل اوندفعه بگیرید ازش اینا پیش اونا چیزی نیست
البته اگر زحمتی نیست
خاله جوووووووووون
21 مرداد 92 0:32
سلام عزیز دل خاله این مسابقه ها مهم نیست اینه که توی زندگیت همیشه اول باشی و سعی کنی با خوب بودنت برای خودت رای جمع کنی فذات شم

ممنون خاله جون خودم
rahim
21 مرداد 92 18:43
سلام چه وب خویی داری ازش استفاده کردم امیدوارم موفق باشی اهنگ واسه دانلود گذاشتم حال کردی گوش کن مرسی


ممنون به ما سر زدید
مریم
31 مرداد 92 15:52
سلام عزیزم چه قدر بزرگ سدی برایت آرزوی موفقیت می کنم راستی من رو شناختی من دوست خاله جون مریم هستم خواهرزاده های من (حسنا سادات و سید محمد طاها ) هم اندازه ی شما هستند
می بوسمت آدر س وب شون
hosna-mohamadtaha.com
حتما سربزنید



سلام مریم جان ممنونم گلم چشم حتما بهشون سر میزنم
میلاد
2 شهریور 92 14:20
قشنگه