محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

به یکسالگی نزدیک میشوی...

1392/5/19 21:58
نویسنده : نی نی های قدیم
271 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسرک نازم

گل مامان و بابا این روزها که داری به سالروز تولدت نزدیک میشی

باهوش تر و شیرین تر شدی کارهات

جالب شدن هر روز هم داری قوی تر میشی

چند شب قبل صندلی میز که گذاشته بودم تا شما نتونی کشو هارو باز کنی

کنار آوردی و بعد رفتی کشو را بازکردی

منو بگو که مثلا فکر میکردم دیگه نمیتونی کشو را باز کنی

بسی خیال واهی

تازه وقتی بهت گفتم محمد پارسا؟

همچین سرتو انداختی پایین و زیر چشمی نگاه کردی و من هم از این 

کارت خندم گرفت و تو هم که دیدی من دارم میخندم شروع به خنده کردی

همیشه لبانت پر از خنده باشه پسر نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیرا
17 مرداد 92 19:23
الهیییییییییییییی چقده تو ماهیییییییی


مرسییییییییییی
دختر عموی مامانی
18 مرداد 92 1:07
ای جانم. موهاش چه بلند شده..ماشاالله


بله دیگه