محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

چقدر زود دیر میشود...

1392/10/27 22:52
نویسنده : نی نی های قدیم
728 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

الان شما همراه بابا خونه آقاجون هستی و من تنهام

داشتم عکس های شما رو نگاه میکردم

از روز اول تا همین چند روز قبل

چقدر زود این زمان گذشت انگار همین دیروز بود که

با مامان جون و خاله جون کوچیکه بیمارستان رفتیم

تا شما به دنیا بیای

انگار همین دیروز بود که کلی برای آغون گفتنات و شنیدنشون اشک میریختم و ذوق میکردم

انگار همین دیروز بود که منتظر چهار دست و پا رفتن شما بودم

انگار همین دیروز بود که منتظر بودم تا بالاخره 6 ماهه بشی و من کلی ذوق کردم

انگار همین دیزوز بود که شروع به گفتن مامان و بابا کردی

انگار همین دیروز بود که نشستی / ایستادی و راه افتادی

هر کدوم از عکسات و نگاه میکردم هم خوشحال میشدم هم ناراحت

دلم برای اونروزها و کوچیکی هات خیلی تنگ شده

امیدوارم هر جا که هستی از امروز تا روز ابد سالم و سرحال و خوش باشی پسر ماهم ماچ

 

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه ................... اقا محمد پارسا فسقل دوست داشتني
28 دی 92 22:57
واي خداي من يكي مامانیشو بگيره عسيسم اين حرفا مال 120 سالگيشه
نی نی های قدیم
پاسخ
سلام آره شاید ولی نمیدونم چرا این حرفا اونشب به زبونم اومد
پانی تم
29 دی 92 21:56
( پانی تــــــــــم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل ...ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. راستی لباس های طرح تم تولد هم در سایت هست میتونید با کلیک بر روی هر عکس مدل لباسها یی که میخواین رو ببینید. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد. www.panitem.ir میتونید قیمتهای مارو با سایتهای مشابه مقایسه کنید
مامان حوریه
1 بهمن 92 22:06
سلام عزیزم کیارش جون اینجاhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ با کد 1منتظر رای شماست اگه رای دادین واسه تشکر خدمت میرسیم لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 1 مرسی بابت حمایتتون فقط تا 3 بهمن فرصت باقیست
مامان حوریه
2 بهمن 92 11:56
مرسی مامان محمد پارسا جــــــــــون خیلی لطف کردین
خاله جوووون
3 بهمن 92 14:48
الهی خاله فدات بشه
نی نی های قدیم
پاسخ
خدا نکنه خاله جووون