محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

بزرگ شدی وروجک من

1392/11/5 16:35
نویسنده : نی نی های قدیم
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر ماه و خوشگلم

ماشالا این روزها اینقدر وروجک و شیطون بلا شدی که فقط خودت و خدا میدونید کلافه

دیگه اگه بخواهیم مهمونی بریم یه جورایی من عزا میگیریم گریه

که اون چند ساعت چه طور قراره بگذره آخ

ولی اشکال نداره گلم بالاخره این روزها هم تموم میشه

مثل شیطنت های ما پدر مادرها که تموم شد اوه

پریروز از خواب که بیدار شدی با یک لحن خاصی صدام کردی مامااااااااان مامااااااااان قلب

من هم بهت سلام کردم و شما شروع به نوازش صورت من کردی

میگفتی ناسی ناسی ناسی بغل

الهی قربونت برم من خجالت

چند روزه کلمات جدیدی میگی

موس = موز                  دیب  = سیب                دبس  = سبز

عسیس  = عزیز             باباجی = باباحاجی               چیه = چی

لااااااااااااا  لا = یالا (وقتی جایی میریم و بابا میگه یالا )

الهی قربونت بریم ما پسر گلم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کوچولو
7 بهمن 92 13:43
ماشالا به تو جینگیل طلای ناز
نی نی های قدیم
پاسخ
ممنون گلم
نارین
8 بهمن 92 19:09
سلام دوست عزیز کوچولوی نازی دارین از فروشگاه مام دیدن کنین تخفیف داریماااا
نی نی های قدیم
پاسخ
سلام نظر لطفتونه چشم حتما
mehrana
8 بهمن 92 21:32
سلام مرسی سر زدین... وای خدا چه کوچولوی دوست داشتنی ای دارین! خدا براتون حفظش کنه و ایشالا یه آینده ی پر از موفقیت داشته باشه
نی نی های قدیم
پاسخ
ممنون گلم
خاله ی آریسا
10 بهمن 92 10:29
پس ما هم بهت میگیم ناناسی شیرین زبونی شدی واسه خودت میبوسمت پارسا کوچولوووووووووووووووووو
نی نی های قدیم
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
نیلوفر
15 بهمن 92 12:15
الهی فداش بشم خدا حفظش کنه براتون
نی نی های قدیم
پاسخ
ممنون عزیزم
مامی شاینا جونی
16 بهمن 92 15:01
عزیزم پس حسابی بلبل زبون شدی پسملی
نی نی های قدیم
پاسخ
سلام گلم آره دیگه ماشالا برای خودش یه پا سخنران شده