محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

تلفن

1392/5/1 1:00
نویسنده : نی نی های قدیم
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم محمد پارسای گلم

شما روز به روز داری بزرگ تر میشی و این بزرگتر شدن به همراه

شیرینی خاصی است که طعم آن

بیشتر از همه برای پدر و مادرت لذت بخش است

چند روز پیش مامان جونی زنگ زد و داشتیم صحبت میکردیم

که شما اجازه صحبت به من ندادی و

به زور بازو نیشخند گوشی را از من گرفتی و مثلا شروع به صحبت کردی

مامان جونی : الو .... محمد پارسا سلام عزیزم خوبی مامان

محمد پارسا : اده .....اده ....

و به همین صورت حدود 5 دقیقه با مامان جونی صحبت کردی

الهی مامان فدات بشه پسر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مسول پرداخت هزینه تلفن
1 مرداد 92 10:23
هزینه تلفن مارو زیاد کردی عزیززززززززززم، الهی مخابرات فدات شه


خاله ی آریسا
1 مرداد 92 11:47
معلومه که حسابی شیطون شدیا عزیزم
مامان آناهیتا
1 مرداد 92 19:00
خیلی ماهی
محمد
16 مرداد 92 20:19
سلام عزیزم من همونی ام که شما بم پیام دادی mamadabadanاسم وبلاگم عوض شده mamadabadanesteghlal لطفا برای من بازدید کننده دراشنایتون پیداکنید ممنون


چشم
!.✰*donya*✰.!
26 مرداد 92 8:29
დ سکــــوتــــــــ ... დ رَســا تــرین فــریــاد یک " زن " است ... დ وقتی سکوتـــــ میکند ... დ وقتی بحـــث نمیکند ... დ وقتی برای به کُرسی نشاندن عقایدش تلاش نمیکند ... დ بــِفَــهــم ..! დ که واقعــا" آسیب دیده است ....