محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

اولین نگارش محمد پارسا

1392/6/26 21:15
نویسنده : نی نی های قدیم
280 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسرک عزیز ما

گل پسر نازم امشب اومدم توی وبلاگت و داشتم اونو چک میکردم

که شما گریه کردی که بگذارم به کیبورد دست بزنی

من هم اجازه دادم و شما هم

خلاقیت به خرج دادی و این متن و که برای ما بسیار زیبا

ولی نامفهوم هست را نوشتیقلب

خیلی دوست دارم خیلی زود بتونی بنویسی

 

 

 

 فغعذد تغععغ5یی               شگگگگگگگگگگگگگگگگگگگخخخخخظه

ع7 8 89خخخخخخخخخخخ     

کحخغضعهسثلا                 ئووو

وتتتتتتتت

تتتتتتتتتت                 +رز   ی 2ب دخهئدتودتبلللئ ض                           س      لللئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئف

    kljngjefhgidbvuihurhoijsio09

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)


27 شهریور 92 12:14
ماشالا ماشالا بش بگید
ماشالا
میگما عجب متنی نوشتی پسر طلا
کاش معنیشم میدونستیم


آره اگر معنیشو میدونستم که محشر بود
دخترعموی مامانی
27 شهریور 92 19:30
به به. به دهه هشتادیا میگن گودزیلا، به دهه نودیا چی مین که از یک سالگی مشغول کتابت و نگارش میشن؟!
البته من متوجه معنی متن محمدپارسا شدم، اگر دوست داشتی برات ترجمه کنم شماره حساب بدم ! حالا خود دانی.


سلام ممنون گلم آره حرفی ندارم ولی اول خط اولشو ترجمه کن اگر به دلم نشست شماره حساب بده حتما از شرمندگیتون در میام
بابا بزرگ
27 شهریور 92 23:34
احتمالا با آمن هتب و آنخ ماهو در ارتباط بوده که مصری باستان نوشته.


بله دیگه به این یک مورد فکر نکرده بودم که خوب شد شما باباجون اشاره کردید
خاله جووون
28 شهریور 92 19:55
خاله جون به کسی نگی چی نوشتی!!!!!!!بین خودمون بمونه!باشه؟؟؟؟


چشم خاله جونی