محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

✿♥✿ محمدپارسا دردونه ی مامان و بابا ✿♥✿

مثلا دایره کلمات محمد پارسا ... البته مثلا

1392/7/8 12:59
نویسنده : نی نی های قدیم
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

روز به روز داری بزرگتر میشی و آقا تر

البته اینو بگم که هنوز ازت ناراحتم قهر

چون شما هنوز راه نیفتادی گریه

ولی اشکال نداره مامانی بالاخره راه میفتی میدوی

اینقدر اینکارهارو انجام میدی که فکر کنم یه روز بیام برات

بنویسیم مامانی ازت ناراحتم چرا نمیشینی زبان

میخوام دایره کلماتت و بنویسم برات( خخخخخ  لبخند)

البته اگه بشه بهش دایره کلمات گفت:

بابا = بابا                                 د′د′ =  د′د′                        ناااااااااااااااااااااااااام = لامپ

ماما =مامان                           م′ م′ = مریم                       ب′ ب′ = صدای بع بعی

ن′′′′′′′′′′′′′′′′′ = پ′ر (در بازی کلاغ پر )                                 ادو = الو

داااااااااااااااااااااااااااااااا = داغ                  ب′ه = به به                 نانا = لا لا

دادا = معنیشو نمیدونم فقط میدونم اکثر جاها استفاده میکنی

به نظرم یه جورایی آچار فرانسه کلماتته خنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آریام
8 مهر 92 13:30
مامانی نگران نباش...آریام منم دیر راه افتاد. یه روزی میاد که میگی از نفس افتادم...از پا افتادم بس که دنبالت دویدم....بشین یه لحظه خواش میکنم
همه بچه ها از این کلمات دارند..خیلی بامزه هست


ممنون عزیزم منم نگران نیستم ولی خوب چه کنم دیگه مادرم و دوست دارم راه رفتنشو ببینم
خاله جووووون
9 مهر 92 21:44
اشکال نداره مامانی محمد پارسا جون زمانی هم میرسه انقد حرف میزنه باید بش بگیم اگه دو دقیقه ساکت باشی برات شوکولات میخریم ههههه


بله دیگه خاله جون همینطوره